Två plushies som jag köpt, den blå är en Carbunkle från FFXIV och jag har döpt honom till Smulan. Den som sitter ovanpå är köpt på Malmö Comic-Con och jag har döpt den till Piccolo.

Jag och självaste Lökriddaren från GoT. Liam Cunningham. En väldigt trevlig man som verkar väldigt "down to earth". 

Mina fina små ormar! Köptes på Expo Syd och bor just nu hos min mamma och pappa i väntan på tillståndet från kommunen att ha dem. 

 
Min fina lilla lådkatt Odd!

En liten teckning jag gjorde på jobbet. 

Isis och Odd, mina små pälsklingar. <3 

Köpte en figur på Comic-Con :-D 

Saknar min bästa kompis Elly! Tjejen som alltid finns där för mig och stöttar mig. Love ya frygan!

Gammal bild på mig och friesern Wouter för ett antal år sedan.

Det var allt för nu! 
Carpe Diem 



Kommentera

Publiceras ej