Herregud att jag aldrig kan bestämma mig. Blogga eller inte blogga. Men nu tror jag att jag är i en period då jag behöver skriva av mig. Det är mycket som händer och dels har jag gått på LCHF sen 1/1 -2018 (i år alltså) varit lite fusk senaste veckorna men nu är vi på det igen jag och D. Jag gick ner 3.4 kg första månaden, sen gick jag upp två av dem igen men nu är jag nere på -3 kg igen och ska jobba vidare.
Det är bara inte alltid så lätt när hjärnan spökar och man är så hjärntrött att man knappt vet vad man heter och kroppen gör så ont att jag inte ens tar mig till affären.
Nåja. Jag jobbar kvar på mitt mysiga lilla boende och trivs fortfarande även om det tar mycket krafter att vara schemaansvarig men det känns ändå bra tycker jag.
Nu ska jag skriva klart mitt svar på rollspelet jag har igång och sedan är det dags för -trumvirvel- andra dagen på handledarutbildningen! Jag, Sandra och Malin går den och det är så sjukt intressant! Jag älskar det även om vi idag ska redovisa våra individuella uppgifter. Känner mig spyfärdig på grund av det! Hatar verkligen att redovisa muntligt men gruppen är bra och lärarna bra så det ska nog funka.

Tills nästa gång!
Over and Out!

Kommentera

Publiceras ej