Inatt sov jag dåligt, det i kombination med att jag skulle på medarbetarsamtal idag gjorde att jag vaknade på ett fruktansvärt humör och kände mig allmänt kass. Blev ju inte bättre av att D också var vaken tidigt idag och "störde" mig. (Är en starkt rutinmänniska på morgonen)
Att göra något sånt, möte med en chef eller annan profession tar mycket energi från mig. 
  Det är bara ett möte, säger folk. Men för mig är det så mycket mer. Jag laddar verkligen upp inför mötet, ser till att vara på topp och att vara mitt bästa jag. Det jaget som är positivt, mår bra och är "frisk". 
  Självklart tar det otroligt mycket energi och efteråt känner jag mig som en urvriden trasa för så mycket energi har gått åt att hålla uppe masken. Även om mötet gick väldigt bra och jag bara fick massa uppskattning och positiv energi. 
  Idag pratade jag dessutom med chefen lite om min fibromyalgi och förklarade hur jag fungerar och varför jag gör och tänker som jag gör. Den här känslan av att behöva vara prefekt på grund av min sjukdom. Att jag måste vara "frisk" för att kunna funka på arbetet. Hon var väldigt lyhörd och stöttande och tyckte det var bra att jag var så öppen med min sjukdom både med henne och med mina kollegor så att jag kan få stöd.
  Efter mötet blev det lite kaffe på jobbet, handling och att spela lite Pokemon Go med D. Ett av våra sätt att komma ut ur lägenheten och gå en promenad. Även om jag är lat och nästan aldrig följer med. Måste bli ändring snart men jag får ta en dag i taget. 

Nåja nu ska här bakas äppelpaj för jag har ingen lust att gå och lägga mig och vila. Men får se hur mycket energi jag har kvar sen efter baket.

Jag bjuder även på en bild på mina bebisar. Odd(helvit) och Isis(svart med vita tecken)

Tills nästa gång
Over and Out 

Kommentera

Publiceras ej