1. Vad heter du? Diana Katarina Dacker
  2. Vad har du på dig? En svart sopsäck? Kläder? Någonting?
  3. Ögonfärg? Grönmelerade
  4. Spelar du något instrument? Klarinett from time to time. Blockflöjt. Ja lite sånt där.

    Dina första tankar när du vaknar? Ugh...
  5. Vart befinner du dig just nu? Framför datorn hemma i lägenheten
  6. Biter du på naglarna? Definitivt inte!
  7. Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta för dagen. Annars? Rosa, röda, svarta...
  8. Nämn två bra filmer: Deadpool, Guardians of the Galaxy
  9. Är du singel? Nope. Varit tillsammans i snart 9 år och varit förlovad i snart... 4 år tror jag.
  10. Vem är snyggast? Daniel <3 Och så klart min fryyyy <3
  11. Vem vet mest om dig? Jag, Daniel och Elly :D
  12. Vad vill du ha just nu? En kropp som fungerar!
  13. Rädd för? BÅLGETINGAR och GETINGAR!!! KILL IT! KILL IT WITH FIRE!!!
  14. McDonalds eller Burgerking? MAX? Fast det fanns inte som svar -.- Nåja jag får väl säga BK
  15. Sjunger du? Jag älskar att sjunga <3 Blir inte så mycket av den varan numera. Men sjunger lite på jobbet och typ... när jag är ensam hemma.
  16. Vill du gifta dig? Definitivt! Inte kyrkligt men jag vill ändå gifta mig.
  17. Kommer du överens med dina föräldrar? Det gör jag :D Jag älskar mina föräldrar och har alltid kommit väldigt bra överens med dem.
  18. Din hårfärg? Egentligen? Mörkblond (även kallat råttfärgat) men just nu är det LILA :D inte sådär svartlila utan verkligen intensivt lila! Älskar det och trivs i det.
  19. Vad ska du göra idag? Spela lite på datorn, sova en stund, laga mat.
  20. Vad ska du göra i morgon?  SOOOOVAAAAA! Enda lediga dagen den här veckan.
  21. Skor du hade på dig idag? Öhhh, svarta promenadskor men nu är jag barfota. (sitter ju inne så xD)
  22. Vad sover du i? Min säng?
  23. Snygg färg? Jag har väl egentligen ingen favoritfärg. De är fina på sina egna sätt. Men är förtjust i svart, rött och lila.
  24. Favoritårstid? Våren och sommaren (när det är varmt) mest för att kroppen mår bäst då.
  25. Favoritmat och dryck? Mat: Pappas mat. Dryck: Kaffe och té
  26. Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Diana" Har alltid svarat så och kommer alltid svara så.
  27. Vad gör dig glad? Hästar, Daniel, Elly, att vara i skogen, åka hem till familjen.
  28. Hur svarar du i mobilen? Se svaret under hur jag svarar i telefon hemma
  29. Sov du ensam inatt? Japp! Jag jobbade natt (sovande jour) så jag sov själv.
  30. Vad gjorde du kl 08 imorse? Jobbade! Hade nog precis duschat en av brukarna.
  31. Vad var det senaste någon sa till dig? "Sköt om dig nu, snäckan så ses vi nästa vecka." (en av mina kollegor när jag skulle gå hem.)
  32. Druckit idag? En flaska vatten och typ... tre koppar kaffe (kilockan är knappt 10 ännu)
  33. Vad är det för väder hos dig nu? Just nu? Mulet och lite kyligt.
  34. Godaste glassmaken? Jaa du, jag gillar hallonsorbet
  35. Drömmer du mardrömmar? Det händer inte så ofta längre men kan nog bero på att jag knappt drömmer alls. Var vanligare att jag drömde mycket för några år sedan.
  36. Favoritklädsel? Ledig klädsel. Kläder som inte sitter åt. Kjol, klänning, mjukisar.
  37. Favorit godis? CHOKLAD!!!
  38. Hur många kuddar sover du med? Numera två kuddar. Jag känner mig duktig.
  39. Längtar du mest efter just nu? Att vara pigg och utvilad.
  40. Vem har vart din räddning idag? Idag har ju knappt ens börjat xD Så jag vet inte.
  41. Saknar du någon just nu? Familjen och Elly.
  42. Godaste lukten? Nyklippt gräs, dagg en tidig morgon, skogen en tidig morgon med dagg. ^_^ Nybakade bullar är också väldigt väldoftande. Ellys parfym är också en av mina favoriter xD
  43. Vill du ha barn? Helt klart!
  44. Är det någonting som är stressigt? Jobbet och livet över lag.
  45. Längtar du till din nästa födelsedag?  Måste jag fylla år? Låter bara jobbigt!
  46. Är du blyg? Jävligt blyg! Men folk tror mig inte xD
  47. Vad gör du just nu?  Svarar på det här och funderar på om jag ska spela eller om jag ska sova xD
  48. Tycker du att du har fin dialekt? Meh *rycker på axlarna* Den duger väl.
  49. Tycker du om snö? Snö är djävulens påfund och borde förbjudas -.-'
  50. Vad gör du om 10 minuter? Ingen aning. Har fortfarande beslutsångest över vad jag ska göra idag förmodligen.
  51. Hur mår du nu? Ont i huvudet, trött, stressad, slutkörd.
  52. Vad är din önskan just nu? Mer pengar, en frisk kropp, ork att hitta på saker.
  53. Har du något speciellt citat? Inte egentligen. Fast ska jag välja något så tar jag morfars gamla citat "Som en kulspetspenna fast blå och fortare."
  54. Vad lever du på? Pengarna från mitt jobb :P
  55. Vad gör du om 5 år? Om fem år har jag hus och barn. (Drömma får man väl?)
  56. Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Min bästa vän och fry Elly kommer alltid att finnas med mig <3
    Melody Music min älskade häst <3
  57. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Diana räcker väl?
  58. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma med gubben eller jobbar. I extremt ovanliga fall så kanske jag är hemma hos en vän.
  59. Har du någonsin varit full? Haha! Självklart har jag varit full. Fast numera blir det inte så ofta även om det självklart händer.
  60. Har du testat droger? Jupps men förstår inte det roliga i det. Så det är inget jag någonsin kommer göra om. Känns bara dyrt och dumt.
  61. Röker du? Det händer ja.
  62. Snusar du? Nope. Har aldrig testat och är inte heller sugen.
  63. Hur många tabletter tar du dagligen? Det behöver vi inte gå in på.
  64. Bästa minnet från sommaren? Hmm... Det var en bra fråga. Förra sommaren gjorde jag inte så mycket. Var i Skåne en sväng, var med Elly lite och sen typ jobbade jag.
  65. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Holland
  66. När var du där? Borde vara runt fyra år sedan som vi var där. I maj tror jag.
  67. Sköter du (skolan) jobbet? Självklart! Det är viktigt och jag gillar mitt jobb.
  68. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Innan jag blev sjuk? Nej men jag vet inte.
  69. Vilken va den värsta tiden då? De senaste åren. Det har varit tufft med sjukdomen och stress på jobb och allt sånt.
  70. Hur ofta gråter du? För ofta förmodligen. Är en väldigt känslig tjej och blir lätt ledsen för dumheter. Ibland vet jag inte ens varför jag gråter O.o

Kommentera

Publiceras ej